Klacht: Te weinig melk kup in mijn dolce gusto doos

op 12 mei 2017 over Krups in de categorie Koffie

Het is nu al de 5de keer dat ik een cup te weinig in een doos heb gehad. De ene keer is het van koffie en de andere keer van de melk, wat nu weer het geval is. Ik heb het nu 4 keer door de vingers gezien, maar voor mij was de 5de keer echt de druppel om een mail te sturen, mijn geld groeit niet op mijn rug, ik ben ook maar een arme student! De koffie is echt veel te duur voor een doos die niet compleet is!

Het maakt ook niet uit bij welke winkel ik een doos koop, want dit gebeurd bij meerdere winkels. Albert Heijn, Nettorama of de Plus het gebeurd overal!

Ik was tevreden toen ik het apparaat kocht in de winkel, lekkere koffie wel aan de prijzige kant, maar dit wist ik van tevoren. Als student wil ik ook wel een keer in het weekend genieten van een lekker kopje koffie, daarom heb ik hem toen toch gekocht. Sinds een jaar geleden heb ik al 5 keer een cup te weinig in mijn doos gehad. Mijn enthousiasme wordt steeds minder hierdoor en dat vind ik toch erg jammer, omdat het wel gewoon lekkere koffie is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A.S.T Sanders