Klacht: Te weinig afstand dat door het personeel zelf gecreëerd wordt.

op 30 maart 2020 over COOP in de categorie Supermarkten

Vandaag bij de coop geweest. Eenmaal binnen eerst mijn boodschappen gedaan, wat mij opvalt is dat het personeel zelf gezellig staat te kletsen in de gangen. Ze staan veel te dicht bij elkaar, laat staan dat de klant de ruimte heeft die acceptabel is!!!
Omdat ik sigaretten nodig had, wilde ik bij de service balie afrekenen(overige kassa’s hebben geen sigaretten). Ik wilde aansluiten, maar werd weg gestuurd naar kassa 2,die ging open zei de veel te jonge kassiere.
Het probleem is dat als kassa 2 open gaat en kassa 3 al open is de klanten schouder aan schouder staan!!!
Dat was vandaag dus weer voor de zoveelste keer sinds het corona virus dat ze dat doen!!
Ik vind het ook ongepast dat minderjarigen die alleen op dat momentdeze verantwoordelijkheid moeten dragen, ik vind dat onverantwoord.
Toen ik er wat van zei moest ik het doen met een antwoord, het is nu eenmaal zo.
Het meest kwalijke vond ik dat de bedrijfsleider rond liep, het zeker hoorde en mij aan keek op zo’n manier van….zeur niet zo!!!
Helaas ben ik in mijn kennissenkring al mensen verloren aan corona, maar het personeel bij coop(vooral de minderjarigen en de bedrijfsleider) nemen de regels van het rivm en het kabinet zeker niet sireus!!!

Als ze er zorg voor dragen dat de klanten minimaal 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

Reactie van de melder van de klacht Daveroz

7 maanden geleden - Helemaal mee eens, personeel kijkt nergens naar!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daveroz