Klacht: Te weinig aandacht bij opname op Vrijdag 29 April op spoedeisende hulp op 7 Oost

op 17 mei 2016 over Catharina ziekenhuis Eindhoven in de categorie Ziekenhuizen

In de ziekenwagen werd mij duidelijk gemaakt dat ze op de monitor duidelijk kon zien dat er iets aan de hand was ik vroeg wat maar ze zei dat ze daar geen antwoord op mocht geven.
Te weinig aandacht voor mijn hart klachten op Vrijdag middag op de spoed eisende hulp afdeling op 7 oost de arts die er was wilde mij naar huis sturen want ik mankeerde niets ik kon niet op mijn benen staan dan viel ik flauw werd dus zwart voor mijn ogen het enige wat hij kon doen was me een bed aanbieden voor een nacht en dat was op 7 west natuurlijk ben ik daar op in gegaan maar het enige wat er met mij gebeurde was dat ik een pil kreeg om te slapen want ik had al 5 dagen geen nacht rust gehad de volgende dag kwam de hoofd verpleegster bij me en zij u moet naar huis ik zij dat ik er niet toe in staat was even na dat zij weg was gegaan kwam ze terug met een assistent arts en die zei dat personen met GRIEP ze hier in het ziekenhuis niet konden houden terwijl ze niet eens heeft onderzocht ik kon niet tegen het gezeur van deze personen en zij oké ik ga naar huis mijn vrouw gebeld dat ze me moest komen halen.
Thuis aangekomen direct van de rolstoel naar bed en de klachten werden alleen maar erger zodanig dat ik zelf maar ging dokteren met een diazepam in te nemen niet dat de klachten dan weg waren maar ik kwam wel tot rust de hele nacht weer niet geslapen de zondag weer heel de dag op bed met de zelfde klachten en ’s avonds de dokterspost maar weer gebeld en die kwamen en zeiden na onderzoek we horen wel wat we zullen u een pilletje geven om te proberen te slapen te vergeefs weer een hele lange nacht en niet geslapen de maandag de huisartsenpost gebeld en de huisarts gevraagd om langs te komen maar die waren vrij in verband met vakantie of ik kon wachten tot woensdag want dan waren de artsen weer aanwezig ik zal de maandag en dinsdag maar besparen. De woensdag 4 Mei de huisartsen praktijk gebeld of de huisarts langs kon komen die kwam en heeft contact opgenomen met de spoedeisende hulp en toen kwam voor mij de ziekenwagen voor rijden onder weg toen ik weer aan de monitor lag toen zij ik tegen de ziekenbroeder nu komt het weer ik kreeg dan een heet hoofd en mijn totale lichaam kreeg die warmte de broeder keek op het scherm en reageerde snel om te zien wat er aan de hand was en het eerste wat hij zei was ik denk dat u een pacemaker krijgt want dit is niet goed en dat bleek ook wel op de eerst hart hulp en moest blijven op afdeling 6 en werd gelijk aan de bewaking de zuster die dienst hadt kwam dan kijken als ik een stil-stand van het hart had ongeveer 4 seconden per keer de nacht goed geslapen.
Om ongeveer 9.45 uur kwam er een dokter en die zij dat ik direct naar de ok moest om een nood pacemaker geplaatst moest worden en om 10.00 lag ik op ok tafel waar ik werd geholpen door
Dr Kool of iets dergelijks een die een pacemaker via de lies plaatste hij zij morgen plaats ik een pacemaker in uw borst.
Ik moest plat blijven liggen omdat het anders fout kon gaan.
De volgende dag kwam er iemand van de planning en zei we hebben u ingepland op 12 mei in verband met de opening van de nieuwe Hart bewaking op de 1ste verdieping en daar kwam ik tegen
in opstand en zei dat ik daar niet mee accoord kon gaan en dat ze dat maar om moest zetten anders
hadt ik 7 dagen plat moeten blijven liggen dit is daardoor goed gekomen en na 10 minuten kwamen ze met de blauwe jas en moest ik naar de ok en lag om 10.30 op de operatie tafel
Daar werd ik door een Griekse arts geholpen onder supervisie van Dr.Hendriks hij vroeg of ik er bezwaar had dat die arts de operatie mocht uitvoeren ik hadt er geen bezwaar tegen al duurde de operatie begrijpelijk dan normaal
deze was om ongeveer 12.35 uur klaar, ik blij dat dat alles achter de rug was.

Als Arts die toen dienst hadt duidelijk wordt gemaakt dat hij iemand niet zomaar naar huis moest sturen en niet iemand een bed kan aanbieden en zo maar ergens neerleggen zonder bewaking van Huis artsen hoorde ik dat het mijn dood hadt kunnen zijn en dat wil ik voorkomen ook voor anderen want ik vind het niet normaal wat er is voorgevallen en het zou goed zijn als hij mij zijn excuses aanbied dat hoeft niet face to face het kan ook via de PC.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert Hendriks