Klacht: Te vroeg geleverd en beschadigd

op 28 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste Ikea
We hadden vandaag verschillende banken en kasten besteld. Deze zouden geleverd worden tussen 12 en 16 uur en conform service op juiste etage in ons huis gezet worden . Om 12 uur was ik thuis en bleken de spullen al een half uur daarvoor geleverd te zijn. Een bouwvakker in ons huis had blijkbaar open gedaan. Alle spullen stonden in mijn keuken ruimte waar twee uur later een keuken geplaatst zou worden en de spullen waren te zwaar om door mij zelf te verplaatsen. Ik heb Ikea gebeld maar zij konden me niet meer helpen. Tegen betaling heb ik kunnen regelen dat enkele verhuizers de spullen op de juiste etage hebben kunnen zetten voordat de keuken zou komen, ik kon het alleen niet tillen. Vervolgens bleek ook dat 1 doos (en kast in de doos) fors beschadigd is. Dit heb ik bij levering niet kunnen zien / checken omdat t al geleverd was voordat ik (conform afspraak) thuis was. Los van dat ik teleurgesteld ben over deze gang van zaken mbt levering hoop ik oprecht dat ik de kast kan ruilen aangezien ik als koper bij levering niets heb kunnen checken.

Ruilen van kast

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielleo