Klacht: Te veel mensen

op 17 augustus 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Vandaag 17 augustus ben ik met vier vriendinnen een dagje naar Walibi, waar we allemaal erg veel zin in hadden.

Aangekomen in Walibi kan je vervolgens in een rij staan van meer dan 2 uur bij letterlijk elke attractie. (Voorbeeld: Lost Gravity, de rij daar is helemaal om de attractie heen gevormd). Het is zelfs zo erg dat er extra hekken en linten worden opgehangen ivm de drukte. Normaal lopen op sommige plekken is ook niet te doen. Dit is gewoon niet meer leuk.

Wij zijn meiden van 17, moeten een trein kaartje + bus + kaartje voor walibi kopen, wat allemaal al niet echt goedkoop is. Ik vind dit echt belachelijk dat jullie zoveel mensen in het park laten, terwijl wij niet eens een leuk pretpark dagje kunnen hebben. En wij zijn lang niet de enige die zo denken. Ik hoop dat jullie inzien dat dit niet leuk is voor jullie klanten en dat dit niet echt goede recensies opleveren.

Wanneer wij tevreden zijn:
- Normaal kunnen lopen in het park
- De rij niet langer dan dat er plek voor gemaakt is
- In meer dan 4 attracties kunnen op een dag

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isra