Klacht: Te veel kosten bij appartement voor een nacht Maastricht!

op 19 december 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik dacht een betaalbare nacht in Maastricht te boeken in een appartement. Maar: je betaalt 18,50 ‘eindschoonmaak’ per persoon en dan blijkt verderop nog eens 8 euro per persoon voor de lakens. Uiteindelijk ben je dus door al die bijkomende kosten duurder uit dan een goede hotelkamer. Dit is gewoon bedrog.

Vakantieveilingen zou eigenlijk geen veilingen mogen plaatsen waarvan de bijkomende kosten voor één nacht al 53 euro per nacht zijn!!!

Als mijn aankoop ongedaan wordt gemaakt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, De inhoud van de geboden vakanties en arrangement is afkomstig van de aanbieder zoals vermeld rechts bovenaan de pagina. Elk arrangement is anders, dus raden wij aan de volledige omschrijving goed te lezen voordat u een bod plaatst. Aanvullende kosten vermelden wij, waar relevant, onder het kopje 'Exclusief'. Zoals er in de door u ''gewonnen'' veiling beschreven staat worden er kosten berekend voor o.a. de eindschoonmaak en de toeristenbelasting. Onder het tabblad ''meer informatie'' worden de optioneel bij te boeken aspecten verder belicht. Daar had u voor het bieden al kunnen zien dat het bedlinnenpakket inderdaad optioneel bij te boeken is voor € 6,- p.p. Dit is dus niet verplicht. Helaas kunnen wij de veiling niet annuleren. Net als bij een ‘echt’ veilinghuis geldt een bod op onze site als een bindende koopovereenkomst. Het is eventueel wel mogelijk om het gewonnen arrangement over te dragen aan vrienden, familie of kennissen. Het spijt ons dat wij u in deze kwestie niet verder tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 december 2012 om 12:09 geantwoord

Aangegeven dat een en ander aan informatie duidelijk in de veiling heeft gestaan.

Alle klachten die gemeld zijn door EenKlant61