Klacht: te veel betaalt

op 20 juli 2016 over ParkMobile in de categorie Parkeren

15 juli 2016 heb per ongeluk 2 parkeer acties gestart omdat mijn privé nummer bij parkmobile bekend is kreeg ik smsjes naar mijn privé nummer maar op 15 juli was ik aan het werk en had de parkeer acties via mijn zakelijke nummer geactiveerd toen ik volgende dag mijn privé nummer aan had gezet kreeg ik smsjes van parkmobile dat een parkeer acties nog geactiveerd is.ik heb de parkeer actie gelijk stop gezet. En zag tot mijn verbazing een bedrag van 32.00 Euro. Ik heb contact opgenomen met klantenservice van parkmobile en kreeg te horen wij zien dat inderdaad maar wij kunnen dit niet corrigeren jij moet gewoon betalen.

Ik hoop dat parkmobile mijn klacht serieus neemt en mij het teveel betaalde bedrag terug stort.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 25 juli 2016 om 15:51 geantwoord

Beste heer Salmi, bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u per abuis twee parkeeracties heeft aangemeld.

Helaas voor u, is het mogelijk om twee parkeeracties tegelijk aan te melden. De gemeente Amsterdam heeft dit mogelijk gemaakt i.v.m. de dagkaarten die van toepassing kunnen zijn. Op het moment dat dit gedaan wordt bent u parkeerbelasting verschuldigd en zullen wij deze bedragen bij u in rekening moeten brengen.

Het is vervelend dat u per abuis twee parkeeracties heeft uitgevoerd, dat kunnen wij begrijpen. Echter kunnen wij helaas een parkeeractie achteraf niet wijzigen of annuleren, daar wij het parkeergeld moeten afdragen aan de betreffende gemeente. Het betreft belastinggeld (parkeerbelasting) en daarom zijn er strenge regels aan verbonden. Tevens moet ik u helaas melden dat er geen mogelijkheid is voor het restitueren van de kosten, dit omdat het correct aan- en afmelden van parkeeracties tot de verantwoordelijkheid van de gebruiker behoort. Excuus voor het ongemak.

Parkmobile kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die ontstaat door het onvoldoende functioneren van de netwerken of diensten van derden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Melissa Hubers
Customer Support

Heeft op 25 juli 2016 om 16:09 geantwoord

Waardeloos! Klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door klacht parkmobile