Klacht: Te veel betaalde bedrag wil Evides niet terug storten

op 07 mei 2020 over Evides in de categorie Waterschappen

EVIDES hen gedurende periode 01-05-2019 – 30-04-2020

Bewezen dat ik teveel betaald heb , toen ik dat vorig jaar steeds aangaf zou bij de jaar afrekening des nood het teveel betaalde bedrag terug gestort worden. Jaar afrekening volgens Evides 217,17
teveel in rekening gebracht 221,76
______
Evides wil terug storten 4,59

Betaald volgens bankafschrift jaar 2019 -2020 252,21
van Evides terug te ontvangen — 217,17
_______
Terug te ontvangen van Evides 34,42

Evides heeft vorig jaar beloofd het te veel bedrag terug te storten. In een e-mail bericht laat Thij Bierens van notabene aan de advocaat van Dasrechtsbijstand laten weten dat het te veel betaalde bedrag desnoods terug gestort zou worden. Thij Bierens van Evides zegt een punt erachter te zetten en geen geld terug te zullen storten.

Ik wil het bedrag terug gestort hebben en ook geen verrekening. Evides maakt een potje ervan om maand termijnen afte schrijven . Evides moet geen smsjes meer sturen met verschillende bedragen.

Het geschatte jaar termijn moet exact aangegeven worden op Mijn Evides en de maand betalingstermijnen moeten correct worden afgeschreven zodat het overzichtelijk blijft

Evides werkt met 2 of meerdere systemen allen met een eigen manier van de maand termijnen afboeken, en betalingsherinneringen sturen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Zorg en Hoop

4 maanden geleden - [email protected] bestaat niet...………………………..Van: Mail Delivery System Verzonden: dinsdag 12 mei 2020 07:30 Aan: [email protected] Onderwerp: Onbestelbaar: Periodeafrekening van Evides WaterbedrijfThis is the mail delivery agent at Symantec Email Security.cloud.I was unable to deliver your message to the following addresses:[email protected]: 550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [HE1EUR01FT036.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]The message subject was: FW: PeriodeafrekBeening van Evides Waterbedrijf The message date was: Tue, 12 May 2020 05:30:11 0000 The message identifier was: 4E92-37389-9643ABE5 The message reference was: server-28.tower-224.messagelabs.com!1589261414!840167!1Please do not reply to this email as it is sent from an unattended mailbox. Contact your email administrator if you need more information, or instructions for resolving this issue

Alle klachten die gemeld zijn door Zorg en Hoop