Klacht: Te veel betaald

op 08 september 2017 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kaarten kosten 38,50 en ik heb bij jullie 59,95 betaald
Voel me eigen echt opgelicht

Gewenste Oplossing:

Het verschil terug krijg
Heb 2 kaarten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tickets Nederland

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Dank voor uw e-mail. Onze prijzen worden gebaseerd op basis van vraag en aanbod. Ieder ticketbureau is vrij haar eigen prijzen te bepalen. Dit is dan ook de reden dat de prijzen kunnen variëren ten opzichte van andere aanbieders. De originele verkoopprijs staat vermeld bij het product. Het een en ander staat eveneens vermeld op de website, tijdens het bestelproces en in de algemene voorwaarden. Wij houden ons tevens aan de voorwaarden en richtlijnen die door de voormalige Consumentenautoriteit (thans: de ACM) zijn gesteld. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets Nederland

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw e-mail. Onze prijzen worden gebaseerd op basis van vraag en aanbod. Ieder ticketbureau is vrij haar eigen prijzen te bepalen. Dit is dan ook de reden dat de prijzen kunnen variëren ten opzichte van andere aanbieders. De originele verkoopprijs staat vermeld bij het product. Het een en ander staat eveneens vermeld op de website, tijdens het bestelproces en in de algemene voorwaarden. Wij houden ons tevens aan de voorwaarden en richtlijnen die door de voormalige Consumentenautoriteit (thans: de ACM) zijn gesteld.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tickets Nederland

Heeft op 08 oktober 2017 om 20:00 geantwoord

Ik zal hier nooit meer tickets kopen want er waren nog veel tickets in omloop dus de vraag en aanbod reden die ze geven klopt niet ik heb bijna het dubbele van de originele prijs betaald terwijl het concert zelfs op het einde niet uitverkocht was

Bericht van Tickets Nederland

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Vraag en aanbod is van toepassing op onze eigen voorraad tickets en derhalve zeker wel relevant. Het staat u uiteraard vrij tickets te bestellen bij een andere aanbieder. Met vriendelijke groet, Tickets Nederland

Reactie van de melder van de klacht Kathy1975

1 maand geleden - Ok dan doe ik dat en de rest van mijn kennissen ook wat slechte service hebben jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Kathy1975