Klacht: Te veel betaald

op 08 augustus 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 09 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht en je aankoop. Ik heb dit meteen voor je nagekeken.

Op 16/07/2017 kocht je 1 maand bootspakket. Op 17/07/2017 kocht je 3 maanden Premium. Op 27/07/2017 kocht je 550 credits, en deze werden overigens op 05/08/2017 aangevuld met 550. Je hebt de automatische bijvulling inmiddels stopgezet dus je hoeft hier verder niets meer voor te doen. Ik heb je betaalgegevens uit voorzorg ook laten verwijderen.

Premium en boostpakket kan helaas niet terugbetaald worden omdat de aangekochte periodes reeds (gedeeltelijk) verstreken zijn. Ik heb echter je laatste aankoop van 550 credits wel kunnen laten terugbetalen door onze betaaldienst.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Viviane Gubbelmans