Klacht: Te veel afgeschreven

op 30 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 23 februari heb ik mijn abonnement verlengd bij KPN. Ik heb gekozen voor Vooral Internet Standaard. Rechts op de site stond vervolgens de volgende informatie: Al Klant bij KPN? Check je klantvoordeel, zoals u op onderstaande afbeelding kunt zien. Ik ben inderdaad klant bij KPN via digitenne dus ik heb de check gedaan (postcode en telefoonnummer ingevuld) waarna de 5 euro korting en de korting op het toestel afgetrokken werd (zie de bijlage bij deze mail en de tweede afbeelding hieronder).
Een maand later, krijg ik een sms met de tekst dat ik geen korting meer krijg omdat ik geen KPN compleet heb. Deze informatie ontbreekt echter op de site zoals u hieronder kunt zien. Door de informatie op uw site mocht ik er vanuit gaan dat ik de korting gewoon zou krijgen omdat ik al klant ben bij KPN. Er was niets vermeld over kpn compleet. Ik heb zelfs een bevestiging gekregen via de e-mail waarin de korting vermeld staat.
Door de informatie op uw site en na het doen van de check ging ik er vanuit dat ik gewoon recht heb op het klantvoordeel (zowel maandelijks i.p.v. 39 euro 34 euro en i.p.v. eenmalig 156 euro 113 euro) en vraag u daarom via deze mail de korting te handhaven en het te veel betaalde terug te storten.
Deze klacht al op 22 maart ingediend en tot op heden niets vernomen, zelf na verschillende telefoontjes en herinneringen gebeurt er niks!! Bewijsstukken zoals de bevestiging en screenshots van de informatie op de site zijn op 22 maart mee gestuurd per e-mail.

Mevr. N. Senden

Wanneer maandelijks het beloofde bedrag van 34 euro i.p.v. 39 euro wordt afgeschreven en het te veel betaalde voor het toestel en het te veel betaalde per maand wordt teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolesenden