Klacht: Te triest voor woorden

op 24 februari 2018 over Onlinebedrijvenregister.nl in de categorie Online Gidsen

Mijn partner is door dit bedrijf benaderd toen hij zich had ingeschreven bij de kamer van koophandel. We hebben heel internet door gespit en helaas hebben wij hebben al 200 euro betaald .Ze willen nog 300 euro, ook wij zijn gen@@id door dit bedrijf. Trap er niet in mensen doe aangifte bij de politie. Wij gaan hier aanstaande maandag heen en zullen dit niet laten rusten. Hun truc met de bandopnamen waarin dingen worden gevraagd daar wordt door hun in geknipt en geplakt dit is strafbaar ze plegen acquisitiefraude en al jaren lang ook. Dan laten ze mensen de bekende bandopname horen en dan betalen mensem maar om er van af te zijn. Ze gebruiken ook andere namen zoals bij vele bekend is en het enige wat ze doen is je informatie op een internetsite pl3uren waar je dan amper te vinden bent! Om te janken en daar nog 500 euro voor vragen dieven zijn het! Het is voor hun op een legale manier stelen echter vind ik het best want ik zal hoe dan ook een excuse krijgen en gerechtigheid.ik hoop dat jullie dit lezen en op jullie stinkende r33t achter jullie computer en telefoon zitten te lachen tot we voor jullie staan en het vel over jullie neus trekken. Dat doen jullie namelijk al jaren bij hard werkende net beginnende zzp-ers stelen noemen wij dat in de volksmond. Je laat ook niet in je eigen huis bestelen dus waarom zou men dit wel pikken. Dus kom maar op!

En i.p.v hardwerkende mensen te bestelen ga een vak leren en doe ook eens je handen laten wapperen. Want karma bestaat en uiteindelijk gaan die gejatte euries niemand van jullie een prettig leven bieden!

Gerechtigheid en dat zal ik krijgen ook.
Via politie facebook internet de krant en elk denkbaar programma genoeg is genoeg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl

Reactie van de melder van de klacht Tering

3 maanden geleden - Het incasso buro DB incasso stuurt al jaren brieven voor dit soort praktijken gewoon NIET BETALEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tering