Klacht: Te min voor een kop koffie

op 01 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij de Jumbo van Bergschenhoek (Dorpsstraat 39).
Ik ging daar met mijn vriendinnen boodschappen doen. Voor het doen van mijn boodschappen besloten wij een kop koffie te maken bij de Jumbo automaat. Vervolgens kwam er een vrouw (de manager) naar ons toe om te zeggen dat de automaat bedoelt is voor ‘echte klanten’ die boodschappen doen. Waar mijn vriendin op antwoorden dat wij ook echte klanten zijn en zo onze boodschappen gaan doen. Hier stond ik al van te kijken. Daarna gingen we afrekenen. We hadden een taart en cola gekocht. Mevrouw kwam weer naar ons toe en zei; met echte klanten bedoelen we mensen met grote boodschappen met een winkelwagentje. Of wij de volgende keer niet meer een kop koffie willen pakken, want dit is voor grote klant.
Ik ben totaal niet tevreden met deze aanpak. De klant is koning geldt voor deze winkel totaal niet. Klant is klant. Grote boodschap of kleine. Echt waanzin! Dit zou ook kunnen komen door het feit dat wij 16 waren. Ik betwijfel het dat ze dit tegen een volwassen iemand zou zeggen.

Dat klanten hier als gelijk worden beschouwd en iedereen een kop koffie mag pakken. (Anders een bordje heel groot erbij: Koffie alleen voor de grote klanten!)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prit