Klacht: Te late levering

op 04 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Levering zou op dinsdag zijn, wat goed uitkwam voor ons. We kregen bericht dat het woensdag zou worden. Vrij genomen om dan thuis te zijn. Deze morgen krijgen we bericht dat het donderdag wordt. Gebeld, 7 minuten a 45 ct per minuut. We krijgen alleen maar nee en kan niet te horen. Er wordt niet meegedacht. De medewerker is duidelijk van buitenlandse afkomst en slecht te verstaan. Levering kan op zaterdag, maar dan zijn er extra kosten, omdat wij daarvoor kiezen. Absoluut niet klantvriendelijk. Zeer vervelend gesprek.

als ze meedenken en we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 oktober 2017 om 10:55 geantwoord

Beste J. Van Gorp,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken en zien dat de order waarschijnlijk foutief is aangemaakt. De order is binnen gekomen op een éénmans-rit terwijl dit een tweemans-rit diende te zijn. Op het moment van inplannen kwam men hierachter, toen was het helaas niet meer mogelijk de order bij de tweemans-ritten te plannen. Om die reden diende de afspraak verplaatst te worden naar 05-10-2017. Onze excuses voor het ongemak! We begrijpen dat het een vervelende situatie is geweest maar we kunnen op dat moment inderdaad niks voor u betekenen daar de planning al staat. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We gaan ervan uit dat het zaterdag helemaal in orde zal komen.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door artencraft