Klacht: Te late levering

op 10 september 2016 over Alternate in de categorie Software

Zondag 4 september heb ik onderdelen besteld om een computer in elkaar te kunnen zetten. Er werd gezegd zondag besteld dan is hij dinsdag in huis. Op het moment is het nu zaterdag en heb ik het pakket nog steeds niet door een vertraagde voeding, waarvan werd beweerd dat hij binnen had moeten komen en dat ik hem voor zaterdag zou hebben. Ik heb nu al wel betaald en heb het product niet binnen een week. Dit vind ik onacceptabel, ook is er geen contact met mij opgenomen om mij hierover in te lichten terwijl ze daar de mogelijkheid voor hadden. Ik denk dat dit de laatste keer zal zijn dat ik wat bestel bij Alternate door toedoen van de slechte service.

Tevreden stellen is een groot woord want ik ben erg teleurgesteld en boos. Ik zal min of meer tevreden zijn als er een vergoeding komt voor het ongemak, want ik had iemand geregeld die mij zou helpen met het in elkaar zetten en die kan nu dus niet meer. Hierdoor zal ik nog later gebruik kunnen maken van het product. Met alle mogelijkheden die ze hebben gehad mij te informeren vind ik het niet meer dan redelijk dat er een toevoeging wordt gedaan aan het pakket die het systeem zal verrijken, denk hierbij aan gaming accesoires. Met voorkeur een toetsenbord.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs_96