Klacht: te late levering

op 21 augustus 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

wij zijn reeds meer dan 10 jaar klant, alle dagen leveringen vanuit China, Ups leverde altijd tussen 11u en 13u. Nieuwe chauffeur sinds augustus, levert nu pas tussen 15u en 16u. Dit is voor ons niet haalbaar , daar deze paketten nog zelfde dag moeten verstuurd worden. Ik weet dat u ganse dag tijd heeft om te leveren , maar als je al 10 jaar zo werkt , en nu plots niet meer, zullen wij genoodzaakt om andere partijen te proberen. graag een reactie of dit kan verbeterd kan worden
klantnummer 8523W8

LEVERING VOOR 13U

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS