Klacht: Te lange uiterste houdbaarheidsdatum vlees

KimMT op 05 november 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Al meerdere malen ben ik met vlees dat te snel rot is terug gegaan naar de winkel. Steeds kreeg ik het aankoop bedrag terug en daarbij een nieuwe verpakking van het vlees.
De laatste keer heb ik hierover ook een klacht bij de manager neergelegd, want blijkbaar wordt er naast bovenstaande oplossing niks met de klacht gedaan. Er is een formulier ingevuld over de klacht en deze zou naar de klantenservice van Jumbo worden toegezonden en hierna zou er telefonisch contact met mij worden opgenomen, wat nu na een week of 3 nog steeds niet is gebeurd. Ik wil wel heel graag zsm horen wat de vervolgstappen gaan worden van de Jumbo om de kwaliteit van het vlees te verbeteren.

Ik ben tevreden als er telefonisch contact met mij wordt opgenomen en ik te horen krijg wat zij structureel gaan verbeteren aan dit probleem.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door