Klacht: Te lange levertijd

op 10 juli 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Begin maart hebben wij een loungechair en fauteuil besteld bij Haco Zoeterwoude. De verwachte levertijd zou tussen de 10/12 weken zijn. Begin juni zou onze bankstel + fauteuil worden geleverd. Wachten en nog eens wachten, en veel contact op genomen met haco, bleek dat onze bank is geleverd met een hoekstuk aan de verkeerde kant. Middels is het juli, en iedere keer bellen met de vraag Waneer onze bank komt, er word gezegt we bellen u terug op die en die dag, word niet nagekomen dus bellen we zelf, vind me zelf bijna zelf vervelend worden. We wachten middels al 17 weken, vragen om een leenbank maar die is nog niet beschikbaar, we hebben het gevraagd omdat mijn vrouw deze week word geopereerd en met kinderen zitten, dus we kunnen alleen zitten op bed ( niet fijn voor zo een lange tijd )

Leenbank / Korting

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jordy12Leiden