Klacht: (Te) lange levertijd

op 27 september 2016 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 september 2016 van u een mail ontvangen dat mijn bestelling om omstreeks 06:00 klaar werd gezet en naar mijn Kiala-punt onderweg is.

Zojuist gebeld naar dit punt en men weet nog van niets. Alleen het bovenstaande was bekend.

Naar uw onderneming gebeld en daar werd mij te verstaan gegeven
dat dit niet traag genoeg is om als zoekgeraakt extra aandacht te geven????????????

Zelf vind ik 3,5 WERKDAGEN lang genoeg om enige vooruitgang te boeken c.q. te melden!

De huidige gang van zaken is voor mij onacceptabel!

Gewenste Oplossing:

Bij een nu onmiddellijke levering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.G.M. Goossens