Klacht: Te lang wachten voor de servicebalie

op 07 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Wilde vanochtend de krant kopen, maar kon niet afrekenen omdat er geen medewerkster achter de balie stond. Zij was de kast aan het inruimen of zoiets dergelijks. Wel werden de mensen geholpen achter de “normale” kassa’s.
Er stonden meerdere mensen achter mij om af te rekenen. Deze mensen gingen maar weg uit de winkel, omdat het te lang duurde. Ik en nog een meneer bleven wachten.
Toen ik vroeg aan de medewerkster van een kassa of ik bij haar mocht afrekenen, gaf zij aan dat dat niet mogelijk was.
Toen uiteindelijk de medewerkster, die de kast aan het inruimen was of iets dergelijks, mij “wilde” helpen, stelde ik wederom de vraag of ik de krant kan afrekenen bij een gewone kassa gaf zij ook aan dat dat niet mogelijk was.
Ik weet dat de medewerksters druk zijn, maar vind het erg vervelend dat ze de klanten zolang laten wachten en mijn inziens weinig begrip tonen. Het woord sorry voor het lange wachten is niet genoemd.

Ik ben tevreden, wanneer ze ook de wachtenden achter de "balie" niet lang laten wachten. Kunnen hier ook de zelfde condities gelden als bij een gewone kassa?
Daarbij vond ik de houding van de medewerkster niet prettig; misschien een cuscus sociale vaardigheden?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rinus hum