Klacht: Te laat of he;lemaal niet bezorgen

op 10 februari 2018 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden krijgen wij de krant te laat, vandaag 10 februari is de krant na diverse meldingen “niet ontvangen” niet bezorgd;
Ik eis met onmiddellijke ingang opzegging en retour van abonnementsgeld.
Krijg ook nergens response op.

Gewenste Oplossing:

Ik denk niet dat ik ooit nog een tevreden klant ga worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van B