Klacht: Te laat met terugbetalen

op 21 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 april is een sfeerhaard besteld ter waarde van €299,00. Op 28 april is doorgegeven dat deze bestelling niet leverbaar is en dat door Blokker binnen 14 dagen het geld terug gestort wordt. 12 mei was dit nog niet gestort en is telefonisch contact opgenomen. Hier is meerdere malen beloofd dat dit nog zal gebeuren. Zo is aan mij op 14 mei verteld dat het bedrag handmatig over wordt gemaakt en dat dit uiterlijk binnen 5 dagen op de rekening zou staan. Het is vandaag 21 mei en er is nog steeds niets gestort.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bedrag van €299,- terug wordt gestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa95