Klacht: te laat in het ziekenhuis

op 06 september 2016 over Transvision in de categorie Logistiek

Ik geef de aankomst tijd wanneer we in het ziekenhuis, Erasmus MC te Rotterdam, moeten zijn en het taxi bedrijf zegt dan wanneer we moeten vertrekken. Ten eerste komen ze een half uur te laat, en dan moeten nog diverse personen opgehaald worden in diverse dorpen op Walcheren. Wij reizen vanuit Middelburg.het komt met regelmaat voor dat we dan te laat in het Erasmus MC Zijn. Vorige week Donderdag was het weer een uur, dan is de specialist weg en moet je het doe met een verpleegkundige die geen verstand van zaken heeft, en dan kan je na vijf minuten weer niet behandeld terug naar huis. Ik ben een pijnpatiènt dus voor mij is dit onverteerbaar, weer zoveel weken op een nieuwe afspraak te moeten wachten, met weer een onbetrouwbare taxi, en we beginnen weer van voren af aan, met weer telaat. Ik ben invalide en kan bijna niet meer lopen ,dus ik heb begeleiding nodig die me in het ziekenhuis in een rolstoel moet verplaatsen. De laatste keer werd ik ook nog aan de verkeerde ingang afgezet omdat de chaffeur de pad niet wist naar de Hoofdingang waar ik zijn moest, opgegeven bij bestelling van de rit. hierdoor moest ook nog zeker honderd meter lopen, ondersteund door mijn vrouw van 78 jaar. Ik ga hieromtrent ook contact opnemen met het Zilverenkruis die deze rit moet betalen. Ik heb al zoo veel geschreven en gebeld, maar niets helpt, nu ga ik het anders aanpakken en daar zult u wel van horen. teleurgesteld en boos, en ik verrek van de pijn 24 uur per dag.

geen enkele

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Transvision over deze klacht.

Bericht van Transvision

4 maanden geleden - Geachte heer Suurland, Wij treffen gepaste maatregelen, zoals besproken in ons telefonisch contact. Met vriendelijke groet, Klantenservice Transvision

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Suurland