Klacht: Te laat geleverde tickets

op 15 februari 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 4 februari tickets besteld van Tickettribune voor Sezen Aksu in Carre. Deze tickets zijn niet op tijd geleverd.

Op 11 februari ontvangen wij bericht dat ze opzoek zijn naar tickets en dat ze max voor 3 uur voor aanvang zullen leveren. Na de hele weekend te hebben afgewacht hebben we vandaag bestloten om alsnog te annuleren, omdat er gasten uit Duitsland zouden komen. 3 uur voor aanvang is uiteraard niet voldoende tijd voor deze mensen. De kans bestond dat ze voor niks zouden komen. Vandaag dus meerdere malen gemaild en gebeld naar Tickettribune dat het geannuleerd moest worden. Absoluut geen gehoor. Nadat ik een kwartier aan de telefoon heb gewacht wordt de verbinding verbroken.
Ook per mail geen gehoor. Pas nadat ze 4 uur van te voren de tickets alsnog hebben geleverd reageren ze op mijn email. Annuleren is niet mogelijk!

NU is de avond afgeblazen. De gasten komen niet en ik zit met tickets waarvoor ik 360 euro heb betaald die normaal 180 euro zouden kosten bij carre theater/

Annulering van de tickets en geld terug!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sinan90tg

1 jaar geleden - En de kaarten zijn helemaal niet zoals afgesproken geleverd! Ik heb voor de levering meerdere malen gemaild dat de avond niet door gaat omdat ze geen garantie van levering kunnen beloven! Als jij je dekt voor het geval dat je misschien niet kan leveren wil ik mij dekken voor het geval dat ik misschien niet kan gaan naar een avond dat is geplanned. En dat doe ik door het te annuleren! Hoe dan ook heb ik daar recht op. Jullie hebben mij zo een drama bezorgd dat dit nooit meer goed te praten valt.

Bericht van Ticket tribune

1 jaar geleden - U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden, hier in staat DUIDELIJK dat het niet mogelijk is om te annuleren. Tevens, is uw bewering omtrent het geen contact opnemen, volstrekt onjuist, daar u in de dagen ervoor meerdere malen per email contact met ons heeft gehad

Reactie van de melder van de klacht sinan90tg

1 jaar geleden - En dan ook nog hier leugens zitten verspreiden??? Ik heb jullie meteen na die email een bericht gestuurd en ik kreeg een standaard email terug die jullie naar iedereen hebben verstuurd. Naar alle gedupeerden dus! Totaal geen inhoudelijke reactie! Een vriendin heeft toen ook gemailed en zij heeft ook precies het zelfde email ontvangen. Aan een telefoontje geven jullie geen gehoor! Na een kwartier aan de lijn wordt de verbinding verbroken! Nogmaals gemailed die dag en geen reactie! Vervolgens op maandag ook 3 mailtjes gestuurd en 2 keer gebeld. Geen contact!! In die mailtjes stond duidelijk dat ik wilde annuleren en het was voor de levering! Gek genoeg reageren jullie op die mailtjes niet! Pas nadat jullie de kaarten alsnog hebben geleverd krijg ik bericht dat de annulering niet mogelijk is! Kan jij nou nog steeds zeggen dat jullie mij tewoord hebben gestaan?? Ik hooo dat iedereen dit leest en niemand meer iets besteld bij jullie! Dat jullie mij verwijzen naar de kleine letters maakt het alleen maar erger! Zo gaan jullie praktijken dus!

Reactie van de melder van de klacht sinan90tg

1 jaar geleden - Mijn klacht is totaal niet opgelost! Dus hoezo staat er dat het is opgelost? Zo bereik je die oplossingspercentage van 98% wel ja!

Heeft op 16 februari 2016 om 15:31 geantwoord

Daarnaast de tickets zijn niet voor 15:00 geleverd zoals verteld wordt door Tickettribune. De tickets zijn 16:15 verstuurd terwijl de voorstelling om 20:00 was. VEELSTE LAAT! Ik heb kassa op de hoogte gesteld en zij gaan hiermee aan de gang.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:45 geantwoord

Helaas heeft de klant onze informatie email niet goed gelezen. Hierin stond namelijk duidelijk aangegeven dat de kaarten tot 3 uur voor aanvang geleverd konden worden. Dit omdat de leverancier dit al aan ons had vermeld. De bewering dat de kaarten voor 15.00 verstuurd hadden moeten worden is dus niet correct. De klant wist van de late levering en wij hebben netjes de kaarten geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door sinan90tg