Klacht: te laat geleverde bagage

op 05 augustus 2016 over Alitalia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

File reference FCOAZ36006 27 lug 2016 15:20 LT
Name Borghmans/Meyskens
Title/initials MR/Norbert/NB
Fight/Date AZ0151-27/AZ2037-27
Numberof bags 2
Ticket number 055232586813004
Colour/type BU22HWX/RD22HWX
Tag number AZ066222/AZ066220

Number of copia =4631840 alitalia lost & Found – fliumicino intl airport – Rome

Bij het melden van verlies bagage werd ons gemeld dat we mogelijks 2 dagen op koffers zouden moeten wachten.
Omwille van het verlies bagage brengen wij volgende kosten in:
36,96 € ( polo’s ) cotton silk adressen Centro comm.aprilia 2 part . IVA
14,49€ parafarmacia EQUI Aprilia via della riserva nuova
12,40€ Donna Dverso SS 148 pontina
19,90€ T- shirt floreiza
51,76€ boxer, calza.. P.Iva 03600350361

Totale kost 135,51€

Bijdeze vragen wij vergoeding van 135,51€ voor het geleden ongemak.

Account BE 77 1460 5245 8042
Adressen Borghmans-Meyskens
Schaafweg 5
2880 Bornem
België
Mobiele 0478523381

Vriendelijke groeten
Borghmans

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als de geleden schade nl aankoop vergoed wordt.
nl 135,51€

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alitalia

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alitalia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meyskens ingrid