Klacht: Te laat bezorgen online bestelling

op 25 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nu bestel ik al een tijdje online mijn maandelijkse boodschappen bij de jumbo. Tot nu toe is het maar twee keer goed gegaan. Of er is wel iets stuk of niet geleverd of verkeerd product. Ik dacht dat zijn allemaal opstart problemen en heb daar wel wat begrip voor.
Maar nu word ik het wel een beetje zat.
Vandaag zou mijn bestelling tussen 11 en 13 uur gebracht worden.
Ik had het juist zo gepland ivbm bezoek fysio en zieke schoonmama.
Maar geen jumbo te bekennen. Bel ik zelf met de klanten service die mij prompt door verbinden met de chauffeur. Oke panne was de oorzaak. die al begon voor het rijden van de route, Waarom word ik dan niet gebeld? Even op de hoogte gehouden. Zo simpel. Ik ben er onderhand een beetje klaar mee en neig naar het overstappen naar een andere supermarkt.

Dat ik op de hoogte wordt gehouden, en dat ik niet een online nummertje krijg met een kortingscode voor een volgende online bestelling en dan blokt dat deze maar een week geldig is. Kan dat niet gewoon doorgeschoven worden naar de volgende bestelling? Dat kan toch ook automatisch?

Ik weet het echt niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door plumsaflo61