Klacht: te Laat!!

op 17 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds we een nieuwe bezorger hebben is de krant 8 v ande 10 keer te laat!! ik zit dan te ontbijten zonder krant!! vreselijk vind ik dat!! De vorige bezorger was altijd op tijd maar nu!! als het zo blijft zeg ik de krant op!! Met vriendelijke groeten

Als de krant op tijd is. Het kan best een keer voorkomen dan dat er iets is waardoor de krant te laat is, maar deze bezorger maakt er een potje van!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 februari 2018 om 09:00 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Horn,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant regelmatig te laat ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorgt voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dit snap ik. Iet