Klacht: Te laat

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nespresso apparaat zou tussen 8 en 12 uur afgeleverd worden.
Om 2 minuten voor 12 krijg ik een berichtje dat zij om 12.25 uur langs zullen komen.
Aangezien bij het ophalen van het apparaat het tot 2 X toe helemaal mis ging, ben ik nu aardig ontstemd!

Gewenste Oplossing:

4 uur de tijd claimen is een (te) ruime marge! S ochtends voor dat er gereden wordt, is de aflevering duidelijk en kan een indicatie gegeven worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van den Berg,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke van den Berg