Klacht: Te laag salaris

op 22 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik werk al mn halve leven bij Holland Casino en wil even zegguh dat ik te weinig verdien. Ik doe heel verantwoordelijk werk. Mijn beroep is namelijk mensen die hard voor hun geld gewerkt hebben (of niet) hun geld af te pakken en verslaaft maken. Dat laatste werkt heel goed, want dan komen ze steeds vaker en steken ze zich zelfs in de schulden om nog meer te komen gokken. Dat hebben ze ons tijdens de training cursus gezegd. Dat is meer omzet voor mijn bazen en de staat en ik dacht altijd ook meer loon voor degene die het echte werk doen. Meer omzet is meer geld voor de werknemers. Ik eis dan ook dat ik een hoger salaris krijg nu de economie weer wat aantrekt.. Als de hoge heren in Hoofddorp mij geen hoger salaris geven dan ga ik staken. De rente is zo laag dus mensen steken zich nog meer en sneller in de schulden. Ik wil meer POEN. Anders ga ik met de bond in hesjes voor het casino schreeuwen dat we meer willen hebben. Dat mijn buurman die doorgeleerd heeft voor onderwijzer minder dan ons verdient maakt geen flaus aus. Ons casino draait veel beter en draagt veel meer bij aan de maatschappij. Dan hebben die psychologen en mensen van de schuldsanering tenminste werk. Ik eis 10% meer loon!!!!! Ik ben het zat!

Hoger salaris

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 23 juni 2016 om 11:26 geantwoord

Beste Bas, bedankt voor je klacht via klacht.nl. Wij hebben je klacht doorgegeven aan onze afdeling Human Resources die waarschijnlijk nader contact met je op gaan nemen als je daadwerkelijk in een van onze vestigingen werkzaam bent. Uiteraard ben je van harte welkom om zelf contact met hen op te nemen zodat je klacht mondeling besproken kan worden. Met vriendelijke groet, Customer Services

Alle klachten die gemeld zijn door BasVL