Klacht: Te groot verschil in tussen de Jumbo filialen

op 07 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kom net weer van de Jumbo (Drunen) en nu ben ik er klaar mee.
“De laagste prijs garantie, bloemkool 1,25”, die ligt er niet, niemand te bekennen bij de groente afdeling, kan wel weer rondlopen en navragen maar ik ben het beu.
3 jaar geleden gingen onze ogen open toen we in Eersel op vakantie waren, klein dorpke, een gewone Jumbo, op het eerste gezicht, maar toen zagen we een wereld van verschil. Ze hadden alles, heel veel kleine vakken en daardoor alles in het assortiment, veel personeel, fantastisch, zo kan het ook.
Dit zagen we ook in Vlijmen, een groot verschil met Drunen.
Intussen weten we waarom dit zo ontstaat, het zit’m in de franchise van de filialen.
Daarom mijn verzoek, zet er iemand in die weet hoe het werkt, je zet de Emte in Drunen er zo uit want de prijs verschillen zijn behoorlijk, ik betaal nu 1,59 voor een bloemkool.

Gewenste Oplossing:

Een zelfde Jumbo standaard als in Eersel/Vlijmen

Alle klachten die gemeld zijn door vanderlee88@gmail.com