Klacht: te duur verkopen

op 01 augustus 2017 over Telecombinatie in de categorie Telecomwinkels

Op dinsdag 1 augustus 2017 kocht ik bij telecombinatie te Zeist een senior mobiel Fysic FM 7800.Ik moest daarvoor € 135 voor betalen.Bij navraag bij
Fysic kreeg ik te horen dat nooit meer eerder minder dan € 70 voor zo’n toestel werd gevraagd.Op internet werden deze toestellen(nieuw) voor € 49.50 aangeboden.Ik heb de verkoper Ways in de winkel te Zeist per e-mail om opheldering gevraagd.Verder was het volgende een vreemde zaak.Mijn vrouw moest € 00.01 op het pinapparaat in de winkel per pinpas betalen.Het pinapparaat werkte goed.Toen mijn vrouw verder het gehele bedrag wilde pinnen zei Ways dat het pinapparaat kapot was.Hij verzocht mijn vrouw om naar de Rabobank in de straat te gaan om daar contant geld op te halen.Uiteindelijk heeft zij Ways het bedrag contant betaald.Zij heeft nooit een afrekening of kassabon van Ways ontvangen.Ik wil dat deze zaak wordt uitgezocht en dat een goede schikking wordt geboden door Telecombinatie.Want dit is een bedriegelijke verkoop methode.
Het betreft het bedrijf Telecombinatie Emmaplein 248 3701DJ Zeist

Als deze zaak behoorlijk wordt opgelost en een normaal bedrag voor deze telefoon wordt gevraagd.De verkoper Ways duidelijk maken dat deze manier van verkopen aan 2 mensen van in de 80 jaar verwerpelijk is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telecombinatie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telecombinatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cees jehee