Klacht: te druk lange wachtijden friet op

op 18 augustus 2016 over Wunderland Kalkar in de categorie Attractiepark

hallo we zijn afgelopen zondag in kalkar geweest met kinderen van mijn werk , dit zijn kinderen met een beperking , we hebben met deze kids maar in 3 attracties geweest ivm de drukte , ik ben van mening dat deze kinderen voor mogen ivm hun beperking , ik heb anderhalf uur in de rij gestaan voor frietjes , toen was ik bijna aan de beurt was de friet op , ben toen weg gegaan . later weer in de rij van een ander aangesloten daar anderhalf uur staan wachten , toen hadden we eindelijk een frietje , maar deze was nog rauw van binnen , al met al niet tevreden over deze dag , ook omdat onze kinderen heel weinig geld hebben en dit voor hun deze dag heel veel geld was

er zal meer personeel koeten komen , er zal voor kinderen met een beperking een aparte ingang moeten komen dat hun niet zo lang hoeven te wachten , en er zullen meer tentjes moeten komen waar ze frietjes bakken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wunderland Kalkar

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wunderland Kalkar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nennie1968