Klacht: slechte all inn hotel

op 04 september 2018 over Wunderland Kalkar in de categorie Attractiepark

wij waren 2 september tot 4 september bij wunderland kalkar
maar als we dit hadden geweten waren we er nooit heen gegaan
wij waren met 4 man en hadden twee tweepersoonskamer geboekt voor begin hotel want we zijn alle vier slecht ter been en wat dacht je ze hebben ons een hotelplek hellemaal achterin gegeven
als we dit hadden geweten waren we nooit gekomen want we zaten wel 4 uur in de auto naar hun toe en wat krijg je een kamer ver weg van alles en tot ramp krijg je een bouwval van een kamer nou echt daar was van alles mis mee en tot ramp als je uit de kamer kijkt zie je gewoon ook een bouwval
en je kon ook ja niet eten of drinken in het hotel binnen of buiten want de wespen zaten gewoon op eten en drinken nou lekker fris dus haast geen eten of drinken gehad want dat kon niet want dan werd je gestoken door een wesp en het personeel vind dat normaal nou ik niet want ik ben allerggies voor wespen
en daar hebben wij zoveel geld voor uitgegeven jullie hadden kamers genoeg over waarom geen kamer dicht bij alles wat was beloofd en zeg niet alles was bezet want dat was niet zo want zo druk was het niet
had ons het gezegt dan waren we niet gekomen want wij zijn ons geld kwijt en we hebben er niets aan gehad en jullie zeggen all inn nou in het hele park was niets open en de fitness was er eens niet
dus jullie adveteren met fitness enz maar dat is er niet eens

nou een vergoeding want jullie hebben jullie niet aan afspraak gehouden
o,a auto te ver weg voor gehandicapten en jullie houden geen rekening met gehandicapten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wunderland Kalkar

Reactie van de melder van de klacht renroel

3 maanden geleden - nou wij komen er nooit weer en hoop veel mensen volgen want het is daar gewoon een bouwval en zou het aan iedereen doorgeven en er is daar gewoon een wespen en een muggenplaag en ze vinden het daar gewoon normaal en ze willen gewoon dat mensen geprikt worden nou mensen die dit lezen ga niet naar wunderland kalkar want je betaald veel voor niks je bent je geld kwijt en je krijgt er niks van terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wunderland Kalkar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renroel