Klacht: te betalen pakketje van Go white dat ik niet aanvroeg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op FB verscheen er een info ivm witte tanden..
Ik had daar op geklikt maar had zeker niks besteld.
Kort erna kreeg ik een factuur in de bus..
Ik heb verschillende mailings gestuurd naar hen, dat ik niks besteld en ontvangen heb;
Men blijft me nu bestoken met facturen en herinneringen..
Omslagen met een hamer erop.
Ondertussen zit ik al aan 47 euro en 30 euro aanmaning

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als ik een annulatie krijg van de kosten en de aanmaningen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 04:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Martine Meert,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren.

Wij hebben uw situatie onderzocht en besloten de factuur met factuurnummer 401352794 te annuleren.
U kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Meert