Klacht: taxitinker

op 28 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

De taxi al vroeg vooraf besteld om naar schiphol te gaan en dan betaal je meteen al voor de heen en de terugrit.Wij zouden op 12 maart om 3.30 in de nacht worden opgehaald 4 personen en bagage.Om 4.15 uur zaten wij nog thuis en bellen geen gehoor ook via hun noodoproep waren ze niet bereikbaar.Vanuit Uithoorn in Amstelveen een taxi gebeld en waren na 42.75 euro weer betaald te hebben veel te laat op schiphol.
Daar begon opnieuw de ellende 3 dubbele rijen voor de bagage en daarna de security vreselijk onze vlucht was om 6.40 uur en 2 minuten
voor deze tijd waren wij klaar.Wij gingen naar Israel en dan moet je altijd helemaal achteraan zijn 4 mensen 78 en 80 jaar.
Wij hebben moeten rennen terwijl er al stond dat de gate was gesloten
ze hebben op ons gewacht bij binnenkomst zei men de 4 personen zijn gevonden.
Tinker totaal niks gehoord van sorry en na email en getelefoneerd zeggen u krijgt het binnen 30 dagen op je rekening dus niet !
Nu krijg je als je belt heeft u een rit besteld deze kan helaas niet door gaan u moet zelf iets anders regelen.
Fluiten naar je geld en Tinker denkt bekijk het maar schandalig.

Als ze tenminste contact met ons hadden opgenomen en ze ook waar maken wat ze zeggen.Deze firma bedonderd de mensen en dat moet echt kenbaar worden gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door sloten55