Klacht: Taxi moeten nemen omdat Tinker afspraak niet nakwam.

op 14 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

Betreft boekingsnummer 87237310

Zaterdag 25 maart 2017 bij vertrek moest ik om 4.00 uur ‘s ochtends gereed staan zodat de taxi om 4.15 uur zou kunnen vertrekken.
Echter de taxi kwam pas om 4.30 uur en de man zei doodleuk: ‘’ bent u niet gebeld”? Neen, ik was niet gebeld en was inmiddels behoorlijk in de zenuwen.
Vloog zaterdagavond(1-4-2017) om 21.25 vanuit Alicante naar Amsterdam. Omdat ik de boeking niet helemaal vertrouwde, belde ik vanaf het vliegveld nog met een van de medewerkers. Volgens zijn zeggen was het in orde.

Om 24.00 uur arriveerde ik op Schiphol, inmiddels is het dan 2 april. Nadat ik mijn golftas had opgehaald, liep ik naar het bekende meeting-point.Ik was daar om 0.15 uur. Niemand van Tinker aanwezig. Ik belde(had mijn telefoon dus aanstaan zoals door u verzocht) met het nummer voor noodgevallen/hostess. Antwoord: het kantoor is gesloten, voor dringende vragen kunt u via de website contact opnemen. Wat heb je aan zo’n nummer ???
Hierna nog diverse malen dit nummer gebeld. Inmiddels was het 1.00 uur nog steeds geen hostess te bekennen. Tussendoor steeds het nummer voor noodgevallen/hostess gebeld, steeds hetzelfde antwoord. Ik werd er moedeloos van. Toen er om 1.15 uur nog steeds geen hostess was en er nog steeds niet op het telefoonnummer aangenomen werd, ben ik op zoek naar een taxi gegaan. Wilde toch niet de hele nacht op Schiphol doorbrengen.

Ben inmiddels al heel wat keren met Tinker Travel op en neer naar Schiphol gereisd. Steeds tot volle tevredenheid. Eerste slechte ervaring had ik in oktober 2016, welke ik hen ook gemeld heb en dan nu deze keer. Ik zal sowieso geen reclame meer maken voor Tinker Travel bij familie, vrienden en kennissen. Of ik zelf nog
ooit gebruik ga maken van hun diensten hangt helemaal af hoe u ze mij gaat compenseren voor deze affaire. Wanneer de hostess er bij mijn
aankomst niet was omdat zij een andere klant naar een taxi begeleiden dat kan ik begrijpen maar dat duurt geen 3 kwartier maar dat er geen telefoonnummer op de bevestiging staat welke opgenomen wordt, is natuurlijk een heel slechte service. De taxi heeft mij vannacht € 32,25 gekost een heel kostbare zaak. Tinker reageert niet op mijn mails en neemt ook de telefoon niet op. Lijkt wel of dit bedrijf aan het eigen succes ten onder is gegaan.

Wanneer ik compensatie krijg voor de gemaakte taxikosten en Tinker mij uitlegt waarom zij zo handelt als zij gedaan hebben. Dus afspraken niet nakomen maar daarna ook geen mails en telefoon beantwoorden.

Reactie van de melder van de klacht Gemma8

3 maanden geleden - Begrijp ik het goed en is Tinker Travel failliet aan het gaan?

Reactie van de melder van de klacht Gemma8

3 maanden geleden - Begrijp dat Tinker mijn klacht ook niet via jullie in behandeling wil nemen. Wat een waardeloze club is dat. Was altijd erg blij met hen. Heel vaak van en naar Schiphol gereisd zonder enig probleem. De laatste keer was het mis. Tinker gebeld, gemaild, ge-smst. Ze reageerden niet op mijn acties. Begrijp dat ze ook niet via klacht.nl reageren. Wat kan ik nog doen? Zijn ze al in staat van faillisement ?

Alle klachten die gemeld zijn door Gemma8