Klacht: tasticomedie

op 28 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik heb een bon en wilde reserveren geen plaatsen bischikbaar nu heb ik een bon die is bij incasso en wil betallen kan niet

ik wil naar de comedie show hij was voor mij dochter

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 september 2017 om 10:58 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zien in uw inlog geschiedenis dat u meerdere malen was ingelogd op uw VakantieVeilingen profiel na het winnen van de veiling en voordat de vordering is overgedragen aan Intrum.

Omdat wij uw betaling niet tijdig hebben binnengekregen, hebben wij de vordering inmiddels overgedragen aan het incassobureau. Hiermee is de betalingsverplichting bij VakantieVeilingen.nl overgedragen aan Intrum Justitia en kan u uw betaling aan hen voldoen.

Zodra de betaling bij het incassobureau gedaan is en bij ons is verwerkt wordt uw account gedeblokkeerd. Hou rekening met de geldigheidstermijn van het gewonnen arrangement. Zelfs als u geen gebruik meer kunt maken van het arrangement, omdat deze verlopen is, blijft de betalingsverplichting staan. Mocht de waardebon nog geldig zijn dan kunt u deze in uw account onder 'Mijn gewonnen veilingen' terug vinden.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door rooieroos1