Klacht: Tartaartjes

op 19 juli 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Sinds enige tijd zijn de tartaartjes veranderd. Uiterlijk het zelfde maar Qua smaak totaal anders geworden. Ze zijn veel fijner vermalen en ik heb het idee dat er iets doorzit zoals een emulgator. De mouthfeel is niet te vergelijken met vroeger. Het vlees voelt glad aan en glad en smeuïg. Ze zijn een stuk slechter geworden. Vroeger waren jullie absoluut de beste van alle supermarkten. Nu echt een van de slechtste . Wij aten dagelijks maar dan ook dagelijks 4 tartaartjes per dag dat zijn er 120 per maand. De 12 die ik op voorraad in de diepvries had heb ik vandaag in de vuilnisbak gegooid. Ik vraag me af waarom die veranderingen als je een uitstekend product hebt. Is het weer een kwestie van goedkoper inkopen bij een andere leverancier?
Ik verwacht geen antwoord terug tenzij het een antwoord is dat de waarheid is.
Aan uitvluchten zoals er is niets gewijzigd heb ik niets aan want dat is wel zo. Ik ben benieuwd.
In afwachting.
Met vriendelijk groet,

P.E. Maas

Niet tevreden kan het formulier niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dymoel60