Klacht: Tandenborstel TriZone 1000

op 12 oktober 2016 over Oral B in de categorie Mondverzorging

18-11-2014 heb ik bij de marskramer een elektrische tandenborstel van oral B gekocht. De Oral B TriZone 1000, met een precision clean borstel erop. Tot voor kort was ik heel tevreden over deze borstel.
De afgelopen maanden merk ik dat de kracht ervan verloren gaat. Binnen de kortste keren is hij ineens helemaal leeg en stopt hij er meteen mee. Ik had verwacht dat als ik een product van goede kwaliteitsnaam zou kopen er veel langer mee zou kunnen doen. Valt me een beetje tegen. Had ik niet verwacht.

Ik ben tevreden als de kracht van de motor goed blijft en niet binnen 2 jaar alweer verloren gaat. Dat vind ik best wel snel. De bon heb ik gehad maar ben ik kwijt geraakt. Wel heb ik het afschrift nog gevonden(ik had hem in de uitverkoop) en zal ik in de bijlage toevoegen. In de gebruiksaanwijzing staat charger type 3757 en Handle type 3756. Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen of kunnen vertellen wat jullie ervaring is met de tijdsduur van gebruik van dit product.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke den Hertog