Klacht: Tanden bleken bij zaakje in Kampen

op 06 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb begin januari een veiling gewonnen voor het bleken van de tanden in Kampen voor 75 euro.
Dit was echt een belachelijke veiling! Het zaakje was een ruimte met een zonnebank. Ik moest dus in een kamertje met een zonnebank, in een rieten stoeltje zitten en mijn hoofd naar achteren op een huis-tuin- en keuken kussentje leggen voor ruim een uur.
Volgens mij deed ze het bleken gewoon met een bleeksetje wat je ook thuis zou kunnen hebben. Echt waardeloos!!
Het heeft dus ook niet geholpen en we 75 euro…
Ik heb contact opgenomen met Vakantieveilingen, maar die konden natuurlijk niets voor mij doen. Nooit je tanden laten bleken via vakantieveilingen.nl!!

Geld terug en de veiling voor tanden bleken nooit meer op Vakantieveilingen zien.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met Solaris Sun & Beauty niet naar wens is geweest. Klachten over tekortkomingen in de uitvoering van het arrangement kunnen het beste, zoals omschreven in onze algemene voorwaarden, ter plaatse bij de feitelijke leverancier of dienstverlener zo spoedig mogelijk gemeld te worden, zodat zij in de gelegenheid gesteld worden om samen met u naar een oplossing te zoeken. Wij willen u dan ook vragen de klacht alsnog eerst bij Solaris Sun & Beauty neer te leggen. Mocht de klacht niet naar tevredenheid te kunnen worden opgelost dan vernemen wij dit graag van u zodat wij hier wellicht nog in kunnen bemiddelen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hguichelaarkosters