Klacht: TAF en dan

op 19 januari 2014 over TAF in de categorie Verzekering

Een eigenzaak een droom van iedereen, je moet heel veel regelen je moet goede verzekeringen afsluiten en etc. Nou het geval mijn ouders die een klussenbedrijf hebben die altijd hoe goed lopende was. En uiteraard een arbeidsongeschiktheid verzekering, wel hopende op er nooit gebruik van hoeven te maken. Maar helaas kreeg onze vader vier jaar geleden een beroerte, hij zou zijn werkzaamheden in zijn bedrijf nooit meer kunnen hervatten TRIEST, maar het is nu eenmaal zo en hij zou zich hier bij neerleggen. Uiteraard deden mijn ouders een beroep op hun verzekering bij TAF. Taf keerde ook gelijk hun geld maandelijks uit. Vaste lasten konden nu in ieder geval voldaan worden, dat is ook je grootste zorg. Echter na een lange revalidatie traject die ons vader heeft afgelegd en niet heeft mogen baten en niet zijn werkzaam heden kon hervatten bleef taf er op hameren elke maand soms wekelijks een telefoontje, dat hij volgens hun niet 100 afgekeurd hoefde te zijn. Ze hebben hem herhaaldelijk naar een andere arts gestuurd. Net zolang tot een art zei. Meneer die kan minstens twee uur werken (wat hij in werkelijkheid niet kan) Mocht hij dit niet gaan doen zouden hun de uitkering gaan stop zetten. En helaas hebben zei dit ook gedaan. Al een jaar lang krijgen ze geen uitkering meer. En alleen maar omdat hun verwachten dat ons vader twee uur kan werken. Mijn ouders betalen nu nog maandelijks netjes hun premie. Maar de uitkering krijgen ze niet betaald. Gevolgen nu?? Ze kunnen hun vasten lasten niet meer betalen. En nu?? Rechtzaak?? Misschien kan dit allemaal netjes afgehandeld worden. Dat hun netjes gaan uitkeren plus de maanden (12 maanden) die ze niks hebben uitbetaald alsnog gaan uitkeren.

Deltaloyd heeft ons vader 100% afgekeurd, maar TAF daarin tegen niet, die zeggen 80% dus uitkering stop gezet, nu geen inkomsten van TAF. Daar sluit je dan een goede (denk je) verzekering voor af. Wij zijn tevreden als TAF weer gaat uitkeren zodat de vasten lasten weer betaald kunnen gaan worden voor dat dit alles nog verder uit de hand gaat lopen.Hopend op een positief antwoord

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAF

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TAF over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAF nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TAF in behandeling genomen

TAF

Heeft op 22 december 2014 om 11:51 geantwoord

N.a.v. een herkeuring wordt alsnog uitgekeerd tot aan het einde van de maximale uitkeringsduur. De zaak is afgesloten op 17 december 2014.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat TAF een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door qqwertyy