Klacht: tablet retour gezonden

op 22 april 2015 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb vorig jaar een tablet bij uitbieden.nl gekocht dat niet goed werkte. Deze heb ik binnen de garantietermijn retour gestuurd waarop ik de volgende brief ontving:
—————————————
Op 19 sep. 2014 14:56 schreef het volgende:

We hebben uw retourzending van de “Sensationele 9 inch 1.5 GHz Dual Core 8GB Android 4.2 Tablet” in ontvangst mogen nemen.

De Sensationele 9 inch 1.5 GHz Dual Core 8GB Android 4.2 Tablet gaat door onze leverancier gecontroleerd worden waarna deze gerepareerd zal worden. Uw product zal deze week nog verzonden worden naar de leverancier.

Uw product is stuk gegaan binnen de garantieperiode en zal het binnen een week nadat deze door ons ontvangen is naar de leverancier worden opgestuurd ter controle/reparatie. De leverancier zal het door u opgestuurde product controleren en mocht er daadwerkelijk worden vastgesteld dat het product niet of niet naar behoren werkt zal deze binnen 5-10 weken gerepareerd en naar u opgestuurd worden. Als repareren niet mogelijk is, dan zal een nieuw product naar u worden opgestuurd. Wij zullen u daar uiteraard van berichten als dat zover is.

LET OP!
Product is gecontroleerd en werkt naar behoren: Indien blijkt dat het product wel naar behoren werkt, zal deze retour gestuurd worden. U dient dan zelf de verzendkosten voor het retour sturen te betalen.
Mochten wij ondertussen nieuws ontvangen van de leverancier dat uw product sneller wordt afgehandeld, dan zullen wij u daar van berichten.

We doen onze uiterste best om uw product zo snel mogelijk gerepareerd aan u te retourneren.

Uitbieden

————————————-
Daarna heb ik in oktober, op 31 maart 2015 en vorige week weer een mail gestuurd maar ik krijg geen antwoord op mijn mails. Hieronder volgt mijn mail van 31 maart:

Aan: ‘Uitbieden’
Onderwerp: RE: Uw product is opgestuurd naar de leverancier

In september vorig jaar heb ik de tablet die ik bij u gekocht heb naar u retour gezonden. Tot op heden heb ik nog geen tablet retour gekregen. U zult het toch wel met mij eens zijn dat dit te gek begint te worden. Het is inmiddels een half jaar geleden. In uw bericht stond dat de tablet binnen 5 – 10 weken gerepareerd en retour zou worden gezonden of als het niet te repareren is ik dan een nieuwe zou ontvangen. Deze termijn is inmiddels al lang voorbij, de tablet is inmiddels al aardig verouderd zonder dat ik het heb kunnen gebruiken, en ik verzoek u dan ook mij per omgaande een nieuwe tablet toe te sturen. Graag hoor ik van u.

888888888888888888888

Bericht ontvangen met excuses dat de tablet verstuurd zou worden. Goede hoop dus maar helaas inmiddels al 26 juli 2015 en nog steeds de tablet niet retour ontvangen. Wordt er moedeloos. Zou zo fijn zijn als ik hem binnenkort zou ontvangen zodat ik het dit keer mee kan nemen op mijn komende vakantie. Ook al weer 2 emails rechtstreeks gestuurd naar Uitbieden, maar antwoorden doen ze niet.

Stuur de tablet nu eindelijk eens een keer terug!!!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 11 mei 2015 om 09:07 geantwoord

De reparatie van deze tablet heeft inderdaad te lang geduurd. Inmiddels hebben wij de tablet wel ontvangen, deze tablet zullen wij vandaag nog naar u gaan versturen.

Reactie van de melder van de klacht Mascha R

5 jaren geleden - Niet naar tevredenheid opgelost. Deze toen nieuwe tablet wordt nu na 8 maanden pas retour gestuurd. Inmiddels aardig verouderd en ik heb er weinig vertrouwen in. Een geheel nieuwe zou een nettere afhandeling zijn geweest na zo een lange tijd.

Reactie van de melder van de klacht Mascha R

5 jaren geleden - Inmiddels is het al 9 dagen geleden en heb ik de tablet nog steeds niet ontvangen. Zou er toch allang moeten zijn als het 11 mei verzonden is of gaat dit ook weer zo lang duren?

Reactie van de melder van de klacht Mascha R

5 jaren geleden - Nog steeds de tablet niet ontvangen. Hoe lang gaat dit duren? Zou ik het nog meemaken deze zomer?

Alle klachten die gemeld zijn door Mascha R