Klacht: Tablet nog niet ontvangen

op 14 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb op 8 januari een tablet gewonnen? op de veiling van uitbieden.En gelijk betaald. heb al een aantal keren een email gestuurd ,maar geen antwoord ontvangen.Er stond bij dat de tablet tussen 14 en 16 januari werd verstuurd. Maar dat ik ruim daarvoor de trace en track nummer zou krijgen Nu is het al de 15e en nog geen track en trace nummer. Dus maar weer een email gestuurd.En weer geen antwoord. Ik heb er 94,95 voor betaald.en nu zie ik op internet dat ze veel goedkoper zijn.Ik hoop echt dat ik niet ben opgelicht ,want ben al niet zo rijk.Dus hoop dat ze de tablet alsnog snel zullen opsturen. het is een verjaardagskadootje voor mijn zoon.

Ik ben tevreden als ze zo snel mogelijk alsnog de tablet De 9 inch Android 4.2, Dual-core Tablet met Qwerty keybord-case opsturen en me niet met een ander goedkoop tablet afschepen Want lees rare verhalen over Uitbieden.nl op internet,want dan ga ik op zeker aangifte doen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 16 januari 2014 om 11:04 geantwoord

Beste Uitbieder,

U heeft uw tablet op 08-01-14 gewonnen en betaald.
De levertijd van dit product bedraagt 5-10 werkdagen, Daarnaast hanteren wij een overschrijding van 5 extra werkdagen. Uiteraard doen wij ons best om uw product zo spoedig mogelijk te leveren. Er is hier absoluut geen sprake van oplichting, u krijgt waar u voor heeft betaald.
Wij verwachten dat uw tablet begin volgende week bij ons binnenkomt, wij zullen uw tablet dan direct naar u opsturen. Zodra uw tablet klaar gemaakt wordt voor zending krijgt u hier automatisch een track&trace code van, deze is dan ook te zien in uw account op Uitbieden.nl bij betaalde veilingen.

Wat betreft de prijzen, ieder webshop/winkel is vrij zelf de verkoop prijs te bepalen. Wij bij Uitbieden.nl geven onze klanten de mogelijkheid om zelf te betalen wat u uit wilt geven voor een product door mee te bieden, wij noteren enkel de originele waarde van een product.

Ook hebben wij gezocht naar door u reeds verstuurde berichten, helaas kunnen wij niks terug vinden onder dit e-mail adres. Wellicht heeft u met een andere e-mail adres uw berichten verstuurd?

Al heeft u verder nog vragen stuur ons dan een e-mail naar administratie@uitbieden.nl

Vriendelijke groet,

Uitbieden.nl