Klacht: taartworkshop

op 15 januari 2014 over hippetaartjes.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een reservering voor 2 personen , alleen zowel telefonische als per mail word er niet gereageerd , ik zou 5 dagen voor data de tijd door krijgen a.s zaterdag heb ik de workshop en weet nog niets

Gewenste Oplossing:

nieuwe workshop of geld retour .
ik heb ook een zaterdag toeslag betaald van 20,00 bovenop de normale prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hippetaartjes.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hippetaartjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bea Visser