Klacht: niet op de hoogte van faillesement

op 27 januari 2014 over hippetaartjes.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

omdat ik tot heden nog geen bericht heb gehad of de workshop van 28-1-2014 nog door zou gaan. Heb ik een email gestuurd.
Echter vandaag om 21
:00 uur heb ik nog geen reactie terug.
Even bellen dacht ik…..”De persoon die u probeert te bereiken is niet beschikbaar”!!!!
Oh shit kan bijna maar één ding betekenen, geen reactie en telefonisch niet beschikbaar. Dus even gezocht op internet en inderdaad ik ben de pineut!!!!
hoe nu met ons geld? Kunnen we dat nog terug krijgen?

Gewenste Oplossing:

geld terug of een tegoed bon voor eventueel een andere workshop. Eventueel tegoed bon of geld voor ingrediënten voor zelf een taart versieren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hippetaartjes.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hippetaartjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2spookjes