Klacht: Taart

op 01 oktober 2017 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Goedemiddag
Mijn man had gister de taart voor onze dochter opgehaald en hij had alleen de tekst gezien dat ie klopte en die klopt alleen hij kwam bij zijn auto en zag dat ze zijkant in elkaar lag en hij wist even niet of hij dit moest melden dus hij is thuis gekomen en ik vind dit eigenlijk niet kunnen en ook niet naar mijn dochtertje toe die had een complete taart verwacht en niet dat mama nog beetje bij heb moeten werken

Tegoedkoming

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

2 weken geleden - Geachte mevrouw Noppen, Hartelijk dank voor uw reactie via Klacht.nl. Hierin vertelt u ons dat de taart die u gekocht heeft in één van onze winkels niet in orde was. Wij betreuren het ten zeerste dat u deze vervelende ervaring heeft opgedaan en wij begrijpen uw ongenoegen over deze situatie heel goed. Wij willen uw klacht graag verder oppakken en zullen dit dan ook doen met onze collega's van de winkel. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, echter was u niet telefonisch bereikbaar. Wij zullen op een later tijdstip nogmaals proberen om contact met u op te nemen, zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hoogvliet klantenservice Susannah Dijkstra

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja noppen