Klacht: T-shirt

op 25 augustus 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tommy hilfiger t-shirt besteld bij de zalando. Ik was er eeg blij mee. Heb er 50 euro voor gegeven maar bah wat was de kwaliteit slecht zeg. Ik heb hem besteld op 23 mei en niet eens zo vaak gedragen maar de logo ziet er echt niet meer uit na een paar keer wassen. Zo zonde het was echt een leuke t-shirt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als er in ieder geval wordt terug gereageerd met een oplossing waar ik wat aan heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pinarusta