Klacht: Blackberry.

[email protected] op 15 januari 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw,
ik kocht op 5mei 2011 een blackberry. deze telefoon was een halfjaar lang gratis internet en na dat half jaar moest je 12.50 opwaarderen per maand en een sms sturen naar blackberry4000 voor de bundel. ik kocht na het half jaar beltegoed, smste blackberry naar 4000 en me internet deed het maar half, hele weken geen internet en dan weer een paar dagen wel dan weer niet. vervolgens ben ik naar de tmobile winkel in waalwijk gegaan en daar konden ze me niet helpen, ik kon evt alles resetten. dat heb ik gedaan, vervolgens een week later ben ik weer naar de tmobile winkel gegaan omdat die het weer niet deed naar 2weken, ze vertelde dat ik misschien moest op waarderen, dat heb ik dus gegaan toen ik thuis kwam deed die het nog steeds niet, ik ben terug gegaan naar de winkel en men zij dat ze er niks aan konden doen. ook ben ik naar de kijkshop gegaan omdat ik daar mijn blackberry heb gekocht. ze zeiden dat het een storing was van blackberry zelf. ik vind dit echt schandalig, omdat ik een telefoon koop en uit eindelijk maar half werkt, als ik geluk heb deed die het een week en soms weken niet. elke keer opwaarderen voor 20euro en ik kan er gewoon niets mee omdat het internet gewoon niet werkt. vind het allemaal zonde van me geld en vind het zeker vervelend dat het elke keer wat met blackberry is.

Ik weet niet zo gauw of er een oplossing is omdat heel veel mensen gedoe hebben met het blackberry internet, ik hoop dat jullie zelf met een oplossing kunnen komen, want dat zou zeer fijn zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door