Klacht: aanvraag extra aansluiting Tmobile Flex bedrijfsbundel web

[email protected] op 14 januari 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

tmobile klantenservice:
Onlangs diverse keren telefonisch en schriftelijk contact gehad betreffende een extra aansluiting op het abonnement. Half december aanvraag per fax ingediend. 2 januari weer gebeld. Aanvraag is niet verwerkt. zou direct opnieuw aangevraagd worden. k zou binnen 48 uur een mail ontvangen. Maandag 7 januari weer gebeld. Ik had namelijk geen email ontvangen… Er was weer iets fout gegaan…Zou maandag 7 januari binnen 48 uur mail ontvangen… Niks ontvangen. Woensdag 9 januari weer tel contact gehad omdat ik weer geen email had ontvangen. Zou donderdag 10 januari uiterlijk mail ontvangen betreft leverafspraak..(was het e.e.a. fout gegaan). …. Vrijdag 11 januari weer gebeld. Zou vrijdasg uiterlijk zaterdag email ontvangen en afleverafspraak kunnen maken… Nu maandag 14 januari nog steeds niets ontvangen.Personeelslid voor wie toestel is bedoeld moest zaterdag naar buitenland voor werk. Had toestel nodig.. Fout van Tmobile gaat ons zakelijk veel geld kosten.Wij zijn nu al een maand hierover bezig met Tmobile. Een schande hoe u zij klanten behandelen en de klantenservice komt hun afspraken ook niet na.
en zijn (hoe vaker je belt)steeds onvriendelijker..
Update; vandaag 18 januari… Nog geen steek verder. Weer diverse keren beloofd teruggebeld te worden en “bevestigingsafspraken” per email….. Helemaal niets!!!
Ik ga de aanvraag annuleren en stap met alle abonnementen zo snel ze aflopen over naar KPN!!

Update 21 januari: zelfs de aanvraag annuleren kan niet meer ze reageren gewoon niet!! Heb nu een contactpersoon die overal overheen lult en alleen standaard antwoord; onze excuses u ontvangt binnen 48 uur bericht om een bezorgafspraak te maken…. vanaf donderdag de 17e……
Ondertussen meer dan 1 maand verder en nog geen telefoon en extra aansluiting!!!!

Nieuw Abonnement en een toestel..
Excuses voor de service en behandeling
opzegging Tmobile

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door