Klacht: systeemfout van supersaver.nl

op 19 september 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb van de week tickets besteld bij supersaver.nl
Alles verliep goed en de vragen waren allemaal netjes ingevoerd, zoals namen en geboortedata’s. Na betaling gaf dit heel kort een error en kwam ik weer terug op de site met de melding dat alles was geslaagd.
Een paar minuten later krijg ik de tickets binnen en heb deze dan doorgestuurd naar mijn zus, want waren voor haar en de 2 jongens. De jongens hebben 2 namen die ik ook heb ingevoerd. Uiteindelijk staat er maar 1 naam op de ticket, dus de 2de naam staat er niet op. Ik heb een paar uur later hierover contact gehad met de verkopende partij en zij geven aan dat dit via de vliegmaatschapij moet en zij hier niets aan kunnen doen. Ik heb de vliegmaatschappij in Turkije gebeld en zij geven aan dat de verkopende partij dit moet regelen en zij niets kunnen doen omdat zij dit hebben verkocht. Supersaver zegt de regels van Atlasglobal geven aan dat dit niet gewijzigd kan worden. Ra RA wie moet dit oplossen. Dit is de fout van de site van supersaver.nl Dus supersaver.nl regel dit…….

De namen moeten aangepast worden zoals op de ID kaart staat. Dit is toch hun fout. Zij zijn toch de eigenaar van de site? Ik niet in ieder geval.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kocer